Ogar 205
Forum o Ogarze 205
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Ogar 205 Strona Główna
->
Naprawa
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Witam na forum
Ogar 205
----------------
Naprawa
Tuning
Porady
Galeria
Inne
----------------
Konkursy
Inne
Ogłoszenia
Prawo i Paragrafy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
boogie13
Wysłany: Śro 23:53, 08 Maj 2013
Temat postu: Układ zapłonowy, brak iskry, ogólne pytania
Witam
Borykam się już od pewnego czasu z niezliczoną ilością problemów, więc napisze mniej więcej na czym teraz stoję.
Jest dziwny problem z iskrownikiem a dokładnie z układem zapłonowym
a) jest napięcie na przewodach od świateł
b) Świeca nie produkowała/je iskry
ad b)
Po dokładnych oględzinach i lutowaniu kabli od cewki zapłonowej, ogar odpalił, pochodził jakieś 5/10min wszystko ładnie i zgasł po czym już iskra znikła.
Więc tu pojawia się problem
Moim pierwszym założeniem było że cewka jest popsuta i gdy zbytnio się nagrzeje to siada. Jednak następnego dnia iskry dalej nie było.
Więc stwierdziłem że pewnie wszystkie jej połączenia nie są do końca jak powinny.
Cewka ma również u góry dziwną wypustkę, która wygląda jakby delikatnie coś rozsadziło na samym środku. Istnieje ona jednak odkąd pamiętam, a ogar wcześnie chodził.
(tak czy siak miał problem, że po dłuższej jeździe tracił iskre i trzeba było odczekać aż ostygnie)
Także zamierzam wymienić cały ten układ, cewke/fajke itd być może gdzieś też jest przebicie czy coś.
Tu pojawia się moje pytanie, gdyż nowa cewka ma 2 kable w tym śrubę na fajkę.
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://4motor.pl/sklep//_var/gfx/262d9d9c2a429e8fa49ac6da35ac01ac.jpg&imgrefurl=http://4motor.pl/sklep//index.php?products%3Dproduct%26prod_id%3D153&h=462&w=470&sz=31&tbnid=Jg4lbkNfVfMUzM:&tbnh=90&tbnw=92&zoom=1&usg=__RAFE4aO4M9e4Dpk6JWTmhHqx6bQ=&docid=XhvYsjy1GjGhLM&sa=X&ei=i8WKUb6PN6fC7Ab9moDwAQ&ved=0CE0Q9QEwAQ&dur=135
Rozumiem że czarny idzie na przerywacz jednak, nie mam pojęcia do czego idzie niebieski.
W moim przypadku wygląda to mniej więcej w ten sposób:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/02/06/57/3002065774&imgrefurl=http://allegro.pl/iskrownik-stator-romet-komar-ogar-motorynka-kadet-i3002065774.html&h=768&w=1024&sz=79&tbnid=Ve6R2hGjSJycCM:&tbnh=102&tbnw=136&zoom=1&usg=__EiT020yfUK1xa3cAD5LHZtlBNsg=&docid=4F3kn1If8R2mwM&sa=X&ei=08WKUd6iEuTb7AbgoYCwBA&ved=0CDoQ9QEwAg&dur=340
Gdzie jeden mały kabelek jest przylutowany do boku iskrownika, a drugi leci na przerywacz i to wszystko.
Także prosiłbym o jakąś pomoc, oraz czy ewentualnie w czym może leżeć problem.
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi : )
Pozdrawiam
P.S.
Dodam tylko że kondensator jest nowy, świeca ma dobrą przerwę i jest sprawna(mam nawet 2), przerwa na platynkach jest również dobra(ustawiana szczelinomierzem 0,3-0,4)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin